wtorek, 5 maja 2015

** Moje kosmetyczne nowości **

Witajcie! :)


Ostatnio Rossmann znów kusi nas promocja -49%. Jednak podczas niej niewiele udało mi się upolować, jedynie zakupiłam podkład RIMMEL Match Perfection (200 sift beige).
Nalezy on do moich ulubionych podkladow, dlatego nie moglam oprzec sie promocji i zrobilam sobie zapasik. Uzywam go juz od dluzszego czasu i jest dla mnie numerem 1!

1 flakonik o pojemności 30 ml starcza mi na prawdę na baaardzo długo. Flakonik ten posiada atomizer, dzięki któremu możemy wycisnąć taka ilość produktu jakiej potrzebujemy. Po nałożeniu go moja cera wygląda świeżo i naturalnie, przez dłuższy czas i bez względu na pogodę. Przy użyciu nawilżonej gąbeczki idealnie dopasowuje się do skory i nie robi plam. Można go śmiało używać bez obawy i powstanie efektu maski. Według producenta podkład powinien utrzymać się na skórze do 16 godzin, i w moim przypadku się to sprawdza! Wystarczy, ze nałożę go z rana i mam spokój na cały dzień. Wiadomo,ze każda skora lubi co innego. Ja należę do osób z cera normalna - na szczęście! Zwykle nie widać u mnie poszerzonych porów, wyprysków czy przesuszonego naskórka - dlatego ten podkład w moim przypadku doskonale się sprawdza!




Tak, to prawda! Nie poszalałam ale kupiłam kilka innych produktów nie objętych promocja:

1. Pielęgnacyjny tonik do twarzy z wyciągiem z ginkgo i ogórka. Używam go od 1 tygodnia i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Okazał się godnym zastępcą tonika ogórkowego z Ziaji, z którym byłam związana od dłuższego czasu. Tonik ten jest dla mnie idealnym środkiem na zmycie makijażu. Nie zawiera alkoholu, jest delikatny i co najważniejsze, przy moich delikatnych oczach - nie podrażnia ich. Ściąga z twarzy cały makijaż, łącznie z tuszem i eyelinerem a dodatkowa zaleta jest jego niska cena - zapłaciłam za niego jedyne 3,50.





Produkty firmy ISANA



2. Zel pod prysznic ISANA Fruhlings-Dusche mit Himbeer-Extrakt z limitowanej edycji. Zapewnia optymalna pielęgnacje delikatnej skory, oczyszcza ja i jednocześnie rozpieszcza. Najbardziej podoba mi się w nim jego owocowy, świeży zapach malin i trawy cytrynowej. Uwielbiam takie słodkie, przyjemne dla zmysłów  zapachy-szczególnie wiosna!
Niestety jednak ogromnym minusem tego produktu jest jego zbyt rzadka konsystencja. Jednorazowo trzeba wylać naprawdę sporo żelu. Żel ten ma pojemność 300 ml a zapłaciłam za niego 2,49 zł.





3. Szampon i odzywka ISANA PROFESIONAL do włosów mocno uszkodzonych i łamliwych.
Niestety moje wlosy sa przeze mnie kazdego dnia "maltretowane" goracym powietrzem przy uzyciu suszarki a takze uzywaniem prostownicy. Bywaja takie dni,ze jestem "zmuszona" uzyc jej nawet dwa razy w ciagu calego dnia. Dlatego wczoraj szukalam produktow odpowiednich dla mnie i sieglam po produkty ISANY. Nigdy nie uzywalam kosmetykow do wlosow tej firmy ale przeciez kiedys musi byc ten pierwszy raz ;)

Szampon o pojemnosci 250ml miesci sie ladnej zlotej tubce. Wedlug producenta jest to szampon :
-odzywczy i odbudowujacy
-regeneruje strukture wlosow
-nie zawiera silikonow
-zawiera wartosciowy ekstrakt z ziaren owsa czarnego i prowitamine B
-wykorzystuje technologie jonowa, ktora zapobiega elektryzowaniu sie wlosow
-zwiększa wytrzymałość włosów
-wzmacnia wlosy
-zapewnia im zrownowazony poziom wilgotnosci

Natomiast odzywka o pojemnosci 200ml opracowana zostala specjalnie dla potrzeb wlosow mocno zniszczonych, zmeczonych i slabych. Zawiera kompleks odzywczo-regenerujacy,dzieki ktoremu dziala bardzo silnie i doglebnie, przenika az do wlokien wlosowych. Odzywka nawilza wlosy i wzmacnia ich strukture, jednoczesnie ich nie obciazajac. Inteensywnie pielegnuje, wygladza i skutecznie regeneruje uszkodzona strukture wlosa. A w efekcie zwieksza sie polysk wlosow i ich naturalna witalnosc.

Tyle pozytywnych zalet, ze po prostu nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Mam tylko nadzieje, ze przy ich użyciu moje włosy nareszcie trochę odżyją, postanowiłam sobie tez, ze ograniczę prostowanie włosów i mam nadzieje,ze wytrwam w tym postanowieniu.






Jaka jest Wasza opinia tych szamponów? Są warte uwagi? Czy może polecicie mi coś lepszego ;)

6 komentarzy:

  1. Isana jest tanią, ale dobrą firmą:) Mam nadzieję, że nie zawiedziesz się na tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię żele Isana a ten wyjątkowo ładnie, malinowo pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie cudownie :D juz zuzylam pol opakowania ;)

      Usuń
  3. Mam podkład ale z Astor Perfect stay, też jest rewelacyjny jeżeli chodzi o Rimmel obenie stosuję Lasting finish ( wlaściwie to nowość ) też extra jest.
    Zachęciłaś mnie na odżywkę do włosów i przy najbliższej okazji polecę do Roska :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkladu astora jeszcze nie uzywalam :) ale ze lubie nowosci to bede musiala go wyprobowac gdy juz sie zapasy skoncza ;)

      Pozdrawiam :*

      Usuń