poniedziałek, 4 maja 2015

Lakiery Essie - moje 4 must have!

Witajcie Kochani!


Z lakierami firmy Essie pierwszy raz miałam do czynienia w styczniu, kiedy w jednym z fb konkursów wygrałam zimowa mini kostkę essie. Od tego czasu zakochałam się w tych fantastycznych lakierach!

Kostka ta jest zdecydowanie zestawem świątecznym, mimo to czerwony kolor ostatnio coraz częściej widnieje na moich paznokciach! Wiadomo, do odważnych świat należy ;)

W kostce mini znajdują się cztery miniaturki, każda o pojemności 5 ml. Lakiery wchodzące w skład kostki to (kolejno) :
1. Double Breasted Jocket - delikatna czerwień
2. Jump in my Jumpsuit - ciemna, intensywna czerwień
3. Tuck in my Tux - delikatna biel. Niestety ten odcień "umywa" się przy pozostałych. Aby idealnie i w pełni pokryć nim moje paznokcie, muszę go użyć aż trzy razy.
4. Jiggle Hi Jiggle Low - srebrne złotko, fantastycznie prezentuje się w połączeniu z intensywna czerwienia. Rewelacja!

kilka zdjęć z użyciem tych kolorków:





Dzisiaj chce Wam pokazać moje 4 lakiery Essie, które warto mieć w swojej lakierowej kolekcji. Pewnie zastanawiacie się dlaczego jestem nimi tak bardzo zachwycona? A wiec już wam odpowiadam.

Zalety lakierów kolekcji Essie:
1. Ogromny wybór kolorów - nigdy wcześniej nie widziałam tak wiele pięknych kolorów jednej marki - jest w czym wybierać ;)
2. Szeroki, precyzyjny pędzelek - przy jego użyciu mogę idealnie i równomiernie rozprowadzić lakier na moich (niestety dosyć szerokich) paznokciach.
3. Nie robi smug i co najważniejsze SZYBKO WYSYCHA - a przy moim trybie życia, kiedy zazwyczaj maluje paznokcie 5 min przed wyjściem są dla mnie idealne!
4. Trwałość - przy codziennych domowych obowiązkach jak sprzątanie, mycie naczyń, utrzymuje się od 4 nawet do 6 dni
5. Idealna konsystencja - nie jest ani "glutowaty" ani wodnisty, lecz w sam raz.
6. Kwadratowa, ładnie prezentująca się buteleczka z nazwa marki. Wiadomo,ze my kobiety zwracamy uwagę na takie rzeczy ;)

Dla wielu osób minusem może być ich cena, gdyż cena regularna wynosi 35 zł. Jednak często można trafić na promocje w internecie. Znajdziecie je m.in w SuperPharm, Hebe lub po prostu na allegro. Polecam Wam bo na prawdę warto! ;)

Zapraszam do obejrzenia moich ulubienców :)

Mój nr 1 : Sable Collar - mój ulubiony! Wystarczy tylko jedna warstwa, aby paznokcie pięknie wygladały! 




2. The More the Merrier - jaskrawa zieleń


3. Bouncer It's Me! - niestety tak jak w przypadku białego, trzeba nałożyć go min 2 razy aby pokrył dobrze paznokcie


4. Dj play that song - słodki róż, piękny, prawda?


A tak prezentują się na moich paznokciach ;)







A jakie są Wasze ulubione lakiery? ;) Może macie w  swojej kolekcji inne ładne kolorki?? 

Pozdrawiam, Angelika ;)


4 komentarze:

  1. Wiem, że nie do końca na temat, ale... świetny zegarek!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko jeden Madison ave-hue i jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń